Friday 19 July 2013

ILTASUUNNITELMAT

213 Nää kuvat kertoo varmaan mun suunnitelmat paremmin kuin tuhat sanaa.. Täällä on ainakin ollut ihan synkkä ilma kokopäivän, joten en edes viitsinyt mennä mitään asukuvia ottamaan tuonne hyiseen ilmaan. Ihmisten pukeutumisen perusteella tuolla näyttäisi siltä että syksy on saapunut, mutta vastahan me ollaan Heinäkuussa!?... Mäkin kuljin tänään keskustassa neule ja nahkatakki päällä.... Iltaa en kuitenkaan viitsinyt pilata murjottamalla tota säätä, vaan lähdin keskustaan päin kiertelemään muutaman kaupan ja ostamaan herkku illallis ainekset.. heh Nyt mun ilta jatkuukin uusintakierroksella GG:tä katsellen ja syöden hedelmiä suklaan kera!
Tässä vähän aikaa sitten sain vihdoin katsottua GG:n päätökseen. Mun epäilyt siitä kukas se GG nyt oikeesti on, meni vähän hakuseen.. Mutta empäs taida siitä enempää sanoa mitään, jos jollain vielä kyseinen sarja on kesken!
-Kira

31 comments:

  1. nam ku näyttää herkulliselta! :-P

    ReplyDelete
  2. kui monta tuotantokautta ggtä on yhteensä?? ja mistä sä katot niitä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii on yhteensä 6! Kattelen niitä levyltä ja netistä! :)

      Delete
  3. Mistä katsot GG:tä? Itse olen katsonut hajanaisista paikoista, mutta esim alkuintroa ei niissä näytetä. Myös laatu on tosi huono :(

    Klikkaamalla tätä tekstiä pääset mun blogiin: Sini Marja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katson itekki aika hajanaisesti paikoista.. :D Torrentista löytyy ainakin todella hyvällä laadulla! :)

      Delete
  4. Oi näyttää ihanalta, mulla vähän samat suunnitelmat illaks mutta vaan PLL:ää katsellen ja noiden sun herkkujen tilalla mulla on pelkkä suklaalevy, haha. :-D En oo koskaan seurannut Gossip Girliä, näkeekö siitä siis ihan kaikki jaksot jostain netistä ilmaiseks vai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo PLL on myös ihan parhautta! Suosittelen erittäin lämpimästi GG:n alottamista mun mielestä vielä PLL:ääkin parempi!! :) kattelen niitä itse netistä, enimmäkseen torrentista! :)

      Delete
  5. Oon katsonut 1-5 kaudet joku 20 kertaa, vihdoin tilasin sen kutosen tänää ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu mulla taitaa lähtee nyt 4 kerta kun noita ekoja tuottareita katson! :D

      Delete
  6. toi oli oikeesti niin hämärä toi GG'n henkilöllisyys - didn't see that one coming! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo no ei sitä periaatteessa voi arvata, mulla on ollut hirveet teoriat kuka se mahdollisesti vois olla :D

      Delete
  7. Mistä sä kattelet noita ohjelmia? Ja onks se ihan ilmanen?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katon niitä netistä ja siellä niitä ilmasia on ihan pilvin pimein :----))

      Delete
  8. Kuka on sun lemppari hahmo GG:ssä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chuck Bass!!! Ihan ehdoton ykkönen! :) toisaalta ne kaikki on kyllä ihan loistavia, Nate taas on ehdottomasti parhaimman näkönen! :D

      Delete
  9. Oot tosi kivan olonen persoona, kun edellisen postauksen kommenteissakin selitit tälle anonyymille tosi tarkasti kasan nähtävyyksiä ja viellä ne bussiaikataulutki :)
    + Tää koko blogi on ihana ja kuuluu ehdottomasti mun top 5 listaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikö kiitos paljon ja kiva kuulla!! :) tämmöset kommentit piristää niin päivää! :---)

      Delete
  10. Mikä ton gossip girl -sivun osote on? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää mä itseasiassa katsoin levyltä :))

      Delete
  11. voi että! aivan ihanan näköistä :)♥ aah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juuu nyt kun jälkikäteen kattoo noita kuvia, niin alkaa tekemään uudestaan mieli tollasta herkkulautasta :D

      Delete
  12. ihan täydellinen ilta! mullekin kelpaisi :)

    ReplyDelete
  13. oiiih GG on parhautta!!! hiii olin niin ilonen ku arvasin oikein kuka se gossip girl loppujen lopuks sit olikaan :-) mutta oon kyllä kade tosta hedelmä-suklaalautasesta!! ihana blogi on sulla :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset! haha mä en olis ikinä epäillyt sitä gg;ksi! :-D

      Delete
  14. Oii, namnamnam mitä herkkuja ja Gossip Girl on kyl paras sarja ikinä :) Kelpais iltapläninä mulleki!

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete