Friday 29 March 2013

THE HOST

Mistä alottaisinkaan, käytiin tänään (tai siis tänään yöllä loppui) katsomassa The Host.
Leffa kertoo siis siitä kun tänne maapallolle tulee avaruudesta sieluja jotka valtaavat ihmiset, kuulostaa ehkä tosi oudolta.. Niin mäkin ekaks aattelin mutta totesin kyllä luulot aivan vääriksi. 
Muistan kun joskus vuoden alussa laitoinkin The Hostin trailerin tänne, oon jo odotellutkin ties kuinka kauan sen näkemistä ja nyt vihdoin se tuli valkokankaalle. Mun on vaan ihan pakko tulla hehkuttamaan tänne. 
Mä ehkä oon sellanen joka innostuu aina leffoista, mutta tämä leffa oli jotain todella todella hyvää! Kaikki noi näyttelijätkin sopi aivan täydellisesti omiin rooleihinsa. Oon tykännyt, tai ehkä pari vuotta aikasemmin oikeen hehkuttanut Stephanie Meyerin kirjoja, joten odotinkin innolla jotta näkisin tämänkin tuotoksen elokuvana. Kirjaa en ole vielä kokonaan lukenut, mutta aijon kyllä kaivaa sen heti tänään vielä nenän eteen. Suosittelen todella lämpimästi kyseistä leffaa, tää on kyllä sellanen leffa joka on vähintään jokaisen Meyer fanin nähtävä! Toivottavasti tekin tykkäätte!
Ootteko jotkut muutkin jo nähneet The Hostin, mitä te ootte tykänneet?

-Kira

ps. Vaihtakaa laatu 1080HD:ksi
thehost12

27 comments:

  1. kirjana oon kans lukenut, ja oli ihan sika hyvä! mielenkiinnolla kyllä ootan täyttääks leffa odotukset ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu munkin nyt pitäis kaivaa se kirja esille! Ja toviottavasti täyttää :-D

      Delete
  2. mää oon lukenu ton kirjana ja rakastuin ! nyt vaa oottelen et saan järkättyy aikaa sen kattomiselle :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo voih se kirja on varmaan myös tosi hyvä! :-D

      Delete
  3. Joo kävin eilen katsomas ja oli kyllä tosi hyvä!! :)

    ReplyDelete
  4. MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ KATTOO TOI :Dd

    ReplyDelete
  5. Miks tossa trailerin lopussa tulee et 03.29.2013 fail.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiks jenkeis ainakin sanota ekaks kuukausi tai jotai :DD

      Delete
    2. Joo se kuukaus sanotaan eka... kannattaa tonki anonyymin ottaa eka selvää asioista ennenku tulee kertomaan kenenkään feilauksista koska hän tais nyt kyllä feilata ihan itse :D

      Delete
  6. Haluisin ehdottomasti nähdä, koska kirjan oon lukenut pariinkin kertaan ja jokaisella kerralla saa lopussa itkemään ! Ihan mahtava kirjana siis ainakin, suosittelen kyllä lukemaan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu pitää kyllä ehdottomasti lukea! :-D

      Delete
  7. Kävin just eilen kattomassa, ja siis olin lukenut kirjan. Mun mielestä leffa oli hieman pettymys kirjaan verrattuna, mutta eihän siihen kahteen tuntiin mitenkään saa 700 sivun kirjan asioita:D Juoni liikku tosi nopeesti ja leffa ei pääsekkään mun mielestä niin syvälle kun kirja, mut hyvä silti! Mutta kirjaa EHDOTTOMASTI suosittelen! Ja twilightin vihaajille; aivan eri maata tämä tarina!
    Apua, anteeks romaani, mut itekki oon ihan innoissani tästä:D hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No joo kirjat nyt yleensäkin on aina parempia kuin leffat, joten ihan varmasti lueen myös kirjankin :--)

      Delete
  8. ei vitsi miks mult on menny tällanen kokonaa ohi! pakko kyl käydä kattomassa ja kirjan lukeminenki houkuttelis... :--P

    ReplyDelete
  9. rakastan sitä kirjaa, enkä malta oottaa että pääsen kattomaan ton ♥ :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha uskon, itse kirjafriikkinä pitää kyllä myös lukea kyseinen kirja :)

      Delete
  10. se kirja on aivan mahtava !! olen lukenut sen ainakin viisi kertaa enkä siihen oo viel kyllästyny :D leffaan olis tarkotus päästä tässä kahen viikon sisällä, jotta voin taas hehkuttaa kaikille lisää sitä kirjaa että leffaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo vitsit, mun on kyllä nyt pakko lukea se kirja kun kaikki hehkuttaa niin paljon! :-D

      Delete
  11. Tää ei liity tähän postaukseen yhtään,mutta en muista ootko kertonu ikinä tääl mut onks sulla yhtään sisarusta? Ja asutko vaan kaksin sun äidin kaa,et onks sun vanhemmat eronnut?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo, eli asun äitin kans kaksin eli vanhemmat on eronneet :-D Ja eip oo sisaruksia :-D

      Delete
  12. Voi pitäis nähdä toi!:)

    ReplyDelete
  13. Kirjan oon lukenu ja tykkäsin iha sikana, haluisin yli kovaa nähä ton leffan, varsinki nyt ku suosittelit (: !

    ReplyDelete
  14. We stumbled over here different website and thought I may as
    well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to going over your web page again.

    Take a look at my blog post; click here

    ReplyDelete